دعوت شورای هیئت‌های مذهبی مازندران برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه
کد خبر: 4182387
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

دعوت شورای هیئت‌های مذهبی مازندران برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه

شورای هیئت‌های مذهبی استان مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه و دعوت حضور در راهپيمايی سراسری روز شنبه، ۲۷ آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

شورای هیئات مذهبی استان ولایت‌مدار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، شورای  هیئت‌های مذهبی استان مازندران، در حمایت از مردم مظلوم غزه و دعوت حضور در راهپيمايی سراسری روز شنبه، ۲۷ آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: 

«بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»(آیه 13 سوره احقاف)

این ایام، سرزمین مظلوم فلسطین و مردم مسلمان بی‌پناه غزه، آماج گلوله‌های کینه‌ نابخردانی است که حرمت انسانیت و وجدان را لگدمال چکمه‌های ظلم و بیداد ساخته و با حملات وحشیانه خود، کودکان، زنان، دانش‌آموزان و مجروحان بیمارستان‌ها را قتل‌ و عام می‌کنند تا به خیال خام خود، پاره تن اسلام و سرزمین پیامبران و قبله‌گاه مسلمانان را به یوغ مطامع شیطانی صهیونیسم درآورند. بی‌شک، این نژادپرستان بی‌هویت، بیماردلانی هستند که تحقق آمال و آرزوهایشان را در زورگویی و نسل‌کشی و آوارگی ملت فلسطین جستجو می‌کنند.

لیکن دیگر سکوت جایز نیست... لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک‌کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این سرزمین مقدس سر دهند.

ما جامعه بزرگ هیئت‌های مذهبی استان ولایت‎‌مدار مازندران، فریادمان را به گوش جنایتکاران عالم می‌رسانیم که ما در مکتب امامین انقلاب آموخته‌ایم که هرگز ذلت نپذیریم و با تبعیت از حاج قاسم عزیزمان، وارد میدان شویم و همچون یل کربلا لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازیم و منتظر اشاره‌ای از سوی رهبرمان هستیم تا با خون و جانمان معامله کنیم.

شورای هیئت‌های مذهبی دیار علویان ضمن محکومیت جنایات جنگی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان ستمدیده غزه از عموم مردم شریف مازندران، اقشار، گروه‌ها، جامعه دینی و فرهنگی به‌ویژه خانواده بزرگ هیئت‌های مذهبی استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز شنبه، ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲، خروش عظیم خود را به جهانیان نشان داده و از مجامع بین‌المللی خواستار قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب‌دیده شوند.

از خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفا و برای خانواده‌های ایشان صبر و شکیبایی و برای رزمندگان محور مقاومت پیروزی عاجل خواهانیم.»

انتهای پیام
captcha