دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار ساخت کتابخانه‌های نیمه‌تمام
کد خبر: 4183491
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
وزیر فرهنگ در حیاط دولت خبر داد:

دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار ساخت کتابخانه‌های نیمه‌تمام

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه اول آذر در حیاط دولت از دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه اول آذر در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و از دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

وی افزود: بر اساس این دستور سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین اعتبار تمام طرح‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور را بر عهده خواهد داشت. 

رئیس هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای گفت: بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام در حوزه کتابخانه‌های عمومی داریم که حدود ۸۰ پروژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اسماعیلی در پایان گفت: امیدوارم با این دستور آقای رئیس جمهور، تا پایان دولت بتوانیم بخش عمده‌ای از این ۳۰۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و اثرات ممتاز فرهنگی در کشور بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha