دوره‌های آموزش مجازی حفظ و تثبیت ویژه بانوان برگزار می‌شود
کد خبر: 4184230
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
با تدریس نجمه شبانی‌قهرودی

دوره‌های آموزش مجازی حفظ و تثبیت ویژه بانوان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش مجازی حفظ و تثبیت ویژه مقاطع مختلف سنی دختران و بانوان برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش مجازی حفظ و تثبیت

به گزارش ایکنا، دوره‌های آموزش مجازی حفظ و تثبیت ویژه گروه‌های مختلف سنی دختران و بانوان با تدریس نجمه شبانی‌قهرودی، حافظ کل و داور مسابقات قرآن به صورت آنلاین و از طریق برنامه قرار برگزار می‌شود.

کلاس‌ها ویژه گروه سنی 3 تا 8 سال روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 15 تا 15:45 با محوریت حفظ موضوعی و حفظ سوره‌های جزء سی‌ام چون کوثر، توحید و نصر همراه با بازی، شعر و داستان، کلاس‌های دختران گروه سنی 9 تا 12 سال روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 16:15 تا 17 با محوریت حفظ سوره‌های جزء‌ 30 و کلاس‌های پسران ویژه گروه سنی 9 تا 12 سال نیز روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 20:15 تا 21 تشکیل می‌شود.

همچنین کلاس حفظ جزء سی‌ام ویژه گروه سنی 12 سال به بالا با محوریت حفظ هفته‌ای یک صفحه روزهای یکشنبه و چهارشنبه و با محوریت حفظ هفته‌ای دو صفحه روزهای شنبه و چهارشنبه و با محوریت حفظ هفته‌ای چهار صفحه در روزهای زوج برپا خواهد شد.

دوره حفظ جزء اول با محوریت هفته‌ای چهار صفحه روزهای زوج از ساعت 18 تا 19:30 و با محوریت حفظ هفته‌ای شش صفحه از ساعت 15 تا 16:30 و حفظ اجزای بالاتر روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 از طریق برنامه قرار تشکیل می‌شود.

همچنین دوره روخوانی و روان‌خوانی ویژه بانوان روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت 19 تا 20، دوره تجوید در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی ویژه بانوان روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 20 تا 21 و دوره آموزش صوت و لحن ویژه بانوان روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 19:45 تا 21 با تدریس نجمه شبانی‌قهرودی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با نشانی adghahrudi@ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha