پایگاه تحلیلی آمریکایی: مسلمانان باید در انتخابات 2024 بایدن را تنبیه کنند
کد خبر: 4185105
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

پایگاه تحلیلی آمریکایی: مسلمانان باید در انتخابات 2024 بایدن را تنبیه کنند

یک پایگاه تحلیلی آمریکایی با اشاره به حمایت دولت جو بایدن از جنایت‌های اسرائیل در غزه نوشت که مسلمانان این کشور در انتخابات 2024 با رای ندادن به بایدن، سیاست‌های او را محکوم می‌کنند.

به گزارش ایکنا، حمایت بی چون و چرای دولت بایدن از اسرائيل در جنگ غزه برای جلب نظر لابی صهیونیستی خشم مسلمانان آمریکا را برانگیخته است. پایگاه تحلیلی پرشین بریکفست در مطلبی نوشت: بیش از یک ماه است که مسلمانان آمریکا و متحدانشان از رئیس‌جمهور این کشور درخواست کرده‌اند که از آتش‌بس دائمی در جنگ جاری اسرائیل علیه غزه حمایت کند.

بیش از 15 هزار شهروند فلسطینی تا این لحظه کشته شده‌اند که نزدیک به 70 درصد از قربانیان، زنان و کودکان است. هزاران نفر دیگر نیز زیر آوار هستند. دسترسی به آب و برق بسیار محدود است. نزدیک به 77 درصد از مردم غزه از خانه‌های خود آواره شده‌اند. ناظران بین‌المللی و مدیر سازمان بهداشت جهانی (WHO) بارها از این وضعیت به عنوان فاجعه آمیز یاد کرده‌اند.

علی‌رغم افزایش شواهد مبنی بر هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط اسرائیل، دولت بایدن نه تنها درخواست‌ها برای آتش بس دائمی را رد کرده است، بلکه تعداد کشته‌شدگان غزه را نیز مورد تردید قرار داده است. در حالی که یک آتش‌بس موقت شکننده با میانجی‌گری دولت قطر با حمایت مقامات آمریکایی صورت گرفته است، وضعیت همچنان به شدت متشنج است و اسرائیل بارها آتش‌بس را نقض کرده است.

نویسنده این یادداشت در ادامه نوشت: با این مواضع، دموکرات‌ها که قبلاً آرای مسلمانان را برای خود تضمین شده می دانستند، امروز به دلیل نحوه برخورد بد دولت بایدن با جنگ غزه با مشکل مواجه هستند. 

در ادامه این مطلب آمده است: بایدن و دموکرات‌ها در انتخابات 2024 رای مسلمانان را از دست می‌دهند هر چند دائما تهدید می‌کنند و می‌گویند اگر پیروز نشویم، با جمهوری‌خواهانی روبرو می‌شوید که قصد اخراج شما از آمریکا را دارند.

نویسنده تصریح کرد که درخواست‌ها برای مجازات بایدن در پای صندوق‌های رای یادآور نژادپرستی و خشونت دموکرات‌ها، حامیان بایدن و افرادی است که خود را مخالف نفرت علیه مسلمانان در دوره ترامپ نشان می‌دادند.

انتهای پیام
captcha