چگونگی پخش مهمترین رویداد قرآنی کشور از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 4185116
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

چگونگی پخش مهمترین رویداد قرآنی کشور از شبکه قرآن سیما

نخستین روز مرحله نهایی رقابت‌های سراسری قرآن کریم در شهر بجنورد آغاز به کار کرد؛ این رویداد به دلیل تعویق (حدود یک ساعت) آغاز مسابقات با پخش نامنظم از شبکه قرآن و معارف سیما مواجه شد.

مهمترین رویداد قرآنی کشور از شبکه قرآن سیما پخش نمی‌شودبه گزارش خبرنگار ایکنا اعزامی به بجنورد، نخستین روز از رقابت‌های مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، از مهمترین رویداد‌های قرآنی کشور به میزبانی استان خراسان شمالی در رشته‌های دعاخوانی(نوبت صبح)، همخوانی قرآن(دو نوبت بعد از ظهر و شب) آغاز شده است و مسابقات تا 18 آذر در دیگر رشته‌ها ادامه دارد.

کانال‌های متعدد خبری و قرآنی در فضای مجازی، شبکه‌های اینترنتی به ویژه شبکه تازه تأسیس اقرأ، رادیو قرآن و شبکه صدا و سیمای خراسان شمالی(شبکه اترک) در حال پخش زنده این رویداد هستند. این رویداد در روز نخست خود از شبکه قرآن سیما با تأخیر در پخش روبرو شد. تأخیری که دلیل عمده آن به تعویق (حدود یک ساعت) آغاز مسابقات مربوط بود.


بیشتر بخوانید؛

مسابقات کشوری قرآن را در کدام شبکه‌ها ببینیم

آئین افتتاحیه چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن برگزار شد + فیلم و عکس


مراسم افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار خراسان شمالی و علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و حضور صدها نفری مردم بجنورد برگزار شد و شبکه قرآن و معارف سیما نیز دقایقی از این مراسم را پخش کرد. همچنین این شبکه از روز نخست بخش هایی از اجرای متسابقین را به صورت زنده پخش کرده و این روند پخش مسابقات همچنان ادامه دارد.    

ایکنا آماده دریافت و انتشار پاسخ شبکه قرآن و معارف سیماست.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید حسین مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۳
0
0
مسابقات حفظ و قرائت هم پخش زنده نخواهد داشت ؟
captcha