۵ شهید گمنام در سمنان خاکسپاری می‌شوند
کد خبر: 4186263
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

۵ شهید گمنام در سمنان خاکسپاری می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: از شانزدهم تا بیستم آذرماه تمام شهرستان‌های استان شاهد برگزاری مراسم استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

شهید گمنام

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس مطهری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال و تشییع پنج شهید گمنام در استان اظهار کرد: از شانزدهم تا بیستم آذرماه تمام شهرستان‌های استان شاهد برگزاری مراسم استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

وی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج روز در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود که مردم شهیدپرور استان همزمان با ایام فاطمیه در مراسم باشکوه استقبال از این شهدا حضور خواهند یافت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با تأکید بر اینکه از  بیستم تا بیست و ششم آذرماه نیز آیین وداع با پنج شهید گمنام در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم به صورت تفکیک در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

مطهری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی استقبال و وداع با این شهدای گلگون کفن به گونه‌ای برگزار شده که تمام مردم استان بتوانند از فیض معنوی آن بهره‎مند شوند، تصریح کرد: مراسم تشییع این پنج شهید نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مردم استان انجام می‌شود.

به گفته وی؛ یکی از این شهدا در گرمسار، دو شهید دیگر در میامی و یک شهید در روستای میغان شاهرود شهیدستان ایران به خاک سپرده خواهد شد، افزود: یک شهید دیگر نیز در روستای طزره دامغان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha