راهیابی 40 اثر دانشجویان سمنان در جشنواره بین‌المللی حرکت
کد خبر: 4188721
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

راهیابی 40 اثر دانشجویان سمنان در جشنواره بین‌المللی حرکت

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان از راهیابی دو اثر انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه در بخش انجمن پویا به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد.

اشکان جبلی جوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، اشکان جبلی جوان، معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه 27 آذر با بیان اینکه مطابق اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی حرکت انجمن‌های علمی دانشجویی، ۱۴ اثر در بخش پویا از میان دانشگاه‌های سراسر کشور موفق به کسب بیشترین امتیاز و راهیابی به مرحله نهایی جشنواره شدند گفت: از این تعداد، دو اثر مربوط به انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه سمنان است.

وی افزود: انجمن علمی دکتری دامپزشکی با عنوان «شرح فعالیت انجمن علمی دکتری دامپزشکی در بازه خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲» و انجمن علمی برق با عنوان «از سمنان تا کانادا با انجمن علمی برق» موفق به راهیابی به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه مرحله نهایی بخش انجمن پویا به‌صورت حضوری در بخش نمایشگاه بین‌المللی حرکت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و ارائه توسط نمایندگان انجمن‌های علمی که آثار آنها به این بخش راه یافته انجام می‌شود متذکر شد: داوری و اعلام نتایج سایر بخش‌ها در زمان برگزاری این رویداد علمی اعلام خواهد شد.

جبلی از ارسال حدود ۴۰ اثر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه سمنان برای رقابت در جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد و افزود: حدود ۴۰ اثر از سوی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه سمنان برای رقابت در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی ارسال شده که این آثار در حوزه‌های رقابتی اختراع، ابتکار و نوآوری، کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، انجمن پویا، بخش ویژه، مسابقه ، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال، اتحادیه برتر و نشریه اتحادیه است.

به گفته وی؛ شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی یکم تا چهارم دی ماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha