اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی پدافند هوایی شمال ارتش به مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4189597
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی پدافند هوایی شمال ارتش به مناسبت دهه فجر

ویژه‌برنامه‌های قرآنی منطقه پدافند هوایی ارتش به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از سوی مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور اعلام شد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی پدافند هوایی شمال ارتش به مناسبت دهه فجربه گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه‌هایی که در منطقه پدافند هوایی شمال ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزار خواهد شد از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز این یگان اعلام شد که غبارروبی از مزار شهدای گمنام توسط کارکنان این نیرو و خانواده‌های قرآنی یگان از جمله آنهاست.

برگزاری کارگاه‌های مهدویت و نهج‌البلاغه با حضور اساتید کشوری که مخاطبان آن کارکنان و خانواده‌های این یگان نظامی هستند، دیگر برنامه‌ای است که این مرکز آن را در این ایام برگزار خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این مرکز ویژه دهه فجر، مسابقات ویژه قرآنی شامل حفظ، قرائت، اذان و تفسیر است که برای نیروهای وظیفه‌ و خانواده‌های ایشان برگزار  شده و علاوه بر آن، پویش‌ها و مسابقات متعدد قرآنی هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری به اجرا درمی‌آید.

بنا به گفته حسن ضابط؛ مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور، سخنرانی‌ با حضور روحانیان در بین نمازهای جماعت و بارگذاری سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مباحث قرآنی در بستر فضای مجازی نیز ویژه‌هایی است که این یگان برای دهه فجر انقلاب اسلامی آن را برنامه‌ریزی کرده است.

علاوه بر این برنامه‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری برنامه‌های تدبر در قرآن ویژه یگان‌ها، سایت‌ها و سرپنجه‌های این یگان و همچنین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی که در محافل و مسابقات ادوار گذشته رتبه برتر کسب کرده‌اند، برای این ایام تدارک دیده شده است و مسابقات قرآن ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان این یگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha