ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4190069
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه(ویژه آقایان) در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از ششم دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، زمان ثبت نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه از روز چهارشنبه، ششم دی‌ماه به مدت 10 روز بوده و این ثبت نام صرفاً اینترنتی و به صورت قرعه‌کشی است و امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند در زمان تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به نشانی www.abdulazim.com مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره‌های 51222540 و 51222503 تماس گیرند.

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(ع) طی روزهای پنجم تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. متقاضیان باید کلیه شرایط اعلام شده در سایت را هنگام ثبت نام با دقت مطالعه کرده و پس از پذیرش موارد مذکور، اقدام به ثبت نام کنند، زیرا در غیر این صورت امکان حضور متقاضیان در مراسم فراهم نخواهد شد.

همچنین، اسامی نهایی معتکفین، صرفاً براساس قرعه‌کشی تعیین و اعلام خواهد شد و اسامی برگزیدگان نهایی پس از قرعه‌کشی از تاریخ 20 دی‌ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قابل مشاهده بوده و برگزیدگان باید در این تاریخ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود و پرداخت وجه از طریق سایت آستان اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha