استقبال از تلاوت شیخ محمود شحات انور + فیلم
کد خبر: 4191648
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

استقبال از تلاوت شیخ محمود شحات انور + فیلم

ویدئوی تلاوت شیخ محمود شحات انور، از سوره مبارکه رعد با استقبال میلیونی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الدستور، ویدئوی تلاوت شیخ محمود شحات انور قاری بین‌المللی مصر از سوره مبارکه رعد، با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. شحات انور در این تلاوت از آیه شریفه سوره رعد (اللَّهُ يَعْلَمُ مَا تَحْمِلُ كُلُّ أُنْثَىٰ وَمَا تَغِيضُ الْأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ ۖ وَكُلُّ شَيْءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدَارٍ؛ خدا مى‏‌داند آنچه را كه هر ماده‏‌اى [در رحم] بار مى‏‌گيرد و [نيز] آنچه را كه رحمها مى ‌كاهند و آنچه را مى‏ افزايند و هر چيزى نزد او اندازه‏‌اى دارد) از مقامات مختلف قرآنی بهره می‌برد.

پس از انتشار این ویدئو از سوی محمود شحات انور در صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی فیس بوک و یوتیوب، این تلاوت با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و در عرض چند ساعت، بیش از یک‌میلیون بار دیده شد. محمود در 10 سپتامبر سال 1984 در روستای کفر الوزیر از توابع شهر میت غمر در استان دقهلیه مصر در خانواده‌ای  قرآنی به دنیا آمد و در دوازده‌سالگی در نزد پدرش شیخ شحات انور قرآن را حفظ کرد و مقامات قرآنی را از وی آموخت.

وی را اولین قاری مصری می‌دانند که در رادیو قرآن کریم لندن و انگلیس به تلاوت قرآن کریم پرداخته است. این قاری بزرگ مصری در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز طرفداران بسیاری دارد و ویدئوهای تلاوت وی با استقبال میلیون‌ها نفر از کاربران مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha