برگزاری نشست توجیهی مبلغات شبکه تبلیغی صبرا و اسماء در کرمانشاه
کد خبر: 4193135
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

برگزاری نشست توجیهی مبلغات شبکه تبلیغی صبرا و اسماء در کرمانشاه

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری نشست توجیهی مبلغات خبر داد و گفت: این نشست ویژه مبلغات در میادین فرهنگی و عرصه سخنرانی (شبکه تبلیغی صبرا و اسماء) برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست توجیهی مبلغات شبکه تبلیغی صبرا و اسماء در کرمانشاه
افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نشست توجیهی ویژه مبلغات فعال در (شبکه تبلیغی صبرا و اسماء) در کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: شبکه تبلیغی «صبرا» و شبکه تبلیغی «اسماء» ویژه بانوان مبلغ فعال در عرصه فرهنگی و سخنرانی راه‌اندازی شده است.
 
تیرانداز تصریح کرد: شبکه تبلیغی «صبرا» با هدف شناسایی و حمایت از بانوان فعال در میدان، توانمندسازی بانوان مبلغ در صحنه‌گردانی تبلیع میدانی، شبکه‌سازی بانوان فعال در میادین تبلیغی، تجربه نوردی تبلیغ میدانی در عرصه جهاد تبیین و شبکه تبلیغی «اسماء» با هدف شناسایی و حمایت از بانوان سخنران، توانمندسازی در فنون و روش‌های سخنرانی، شبکه‌سازی بانوان فعال در عرصه سخنرانی و تجربه نوردی تبلیغ در عرصه جهاد تبیین راه‌اندازی شده است.
 
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نشست توجیهی یاد شده با حضور لیلا کشتکار، مسئول امور مبلغات کشور با موضوع نحوه «ثبت گزارش فعالیت» بانوان برگزار خواهد شد. این نشست به شیوه وبیناری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به آدرس https://www.skyroom.online/nehzat_۱۲۳/kermanshah مراجعه کنند.
 
تیرانداز در پایان اظهار کرد: از مزایایی حضور در نشست مذکور می‌توان به دریافت آموزش و محتوای نوین و کاربردی اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha