مشارکت 133 متسابق در مسابقات ملی قرآن الجزایر
کد خبر: 4193351
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

مشارکت 133 متسابق در مسابقات ملی قرآن الجزایر

مرحله مقدماتی مسابقات ملی قرآن الجزایر با مشارکت 133 متسابق از استان‌های مختلف این کشور در رشته‌های مختلف حفظ، تلاوت تجویدی و تفسیر به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «entv.dz»، وزارت اوقاف و امور دینی الجزایر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحله مقدماتی مسابقات ملی قرآن الجزایر دیروز، 20 دی‌ماه به پایان رسید و شرکت‌کنندگان به مدت سه روز به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این اطلاعیه آمده است: 133 متسابق از استان‌های مختلف الجزایر به صورت مجازی در این مسابقات به رقابت پرداختند و اعضای کمیته داوران نیز با استقرار در مقر وزارت اوقاف و امور دینی الجزایر، اجرای شرکت‌کنندگان را ارزیابی کردند.

براساس اطلاعیه وزارت اوقاف و امور دینی الجزایر، شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ، تلاوت تجویدی و تفسیر قرآن به رقابت پرداختند و نفرات برتر به‌عنوان نماینده این کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه الجزایر حضور خواهند داشت.

همچنین در پایان این مسابقات، افراد راه‎‌یافته به مرحله نهایی مسابقات ملی قرآن الجزایر و مسابقه ملی حفظ ویژه حافظان قرآن خردسال که قرار است ماه مبارک رمضان برگزار شود، مشخص شدند.

یادآوری می‌شود، مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و تلاوت تجویدی الجزایر قرار است در ماه رجب برگزار شود.

انتهای پیام
captcha