تألیف کتاب «آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن» در سقز
کد خبر: 4194759
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

تألیف کتاب «آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن» در سقز

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از تألیف کتاب «آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم» به همت مدیر خانه قرآن محمد رسول الله(ص) خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی از کردستان، بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کتاب «آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم» توسط مصطفی سپهری، مدیر و‌ حافظ کلام وحی خانه قرآن محمد رسول‌الله شهرستان سقز تألیف شد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب، کتابی علمی و اصولی با زبانی ساده و تصاویر و گرافیک زیبا بوده که آموزش را برای قرآن‌آموزان بسیار آسان کرده است، افزود: هرچند کتاب با زبانی ساده و تصاویری کودکانه، تألیف و طراحی شده است؛ اما قابل استفاده برای تمام مقاطع سنی و تحصیلی در مدارس و مساجد است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه کتاب روخوانی و روان‌خوانی قرآن با تلاش نشر رهوا چاپ و منتشر شد، اظهار کرد: کتاب در دو سطح یک و دو، با فهرستی منسجم و آموزشی و در قطع رحلی و بصورت فنری، تألیف و چاپ شده است، که در پایان کتاب خلاصه علم تجوید به صورت آسان و منسجم، ارائه شده است.

وی در پایان گفت: مصطفی سپهری از مدیران و مربیان فعال قرآن با سابقه بیش از هشت سال فعالیت در شهرستان سقز و حافظ کل قرآن کریم است که تاکنون فعالیت‌های مؤثری را در بخش تدریس دروس قرآنی داشته است که می‌تواند در توسعه فرهنگ قرآنی در استان و این شهرستان مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha