نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند
کد خبر: 4195162
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
اخبار فلسطین؛

نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند

براساس نتایج نظرسنجی انجام شده، حدود نیمی از صهیونیست‌ها تحت تأثیر سیاست‌های دولت این رژیم احساس ناامنی می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، دو دانشگاه «تل‌آویو» و «عبری» واقع در اراضی اشغالی به برگزاری نظرسنجی در حوزه مسائل جاری در اراضی اشغالی و جنگ کنونی در این منطقه اقدام کرده‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی یادشده، ۴۴ درصد از صهیونیست‌ها با اجرای سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی احساس امنیت نمی‌کنند؛ موضوعی که نشانگر نارضایتی بسیاری از شهرک‌نشینان نسبت به سیاست‌های کابینه ننتانیاهو است.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست حامی حمله به حزب‌الله و از بین‌بردن تهدیدهای آن هستند.

این نظرسنجی در حالی به انجام رسیده است که هر روز بر دامنه اعترضات نسبت به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی افزوده می‌شود.

نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند

حمله پهبادی صهیونیست‌ها به یک خودرود در جنوب لبنان

عصر امروز یکشنبه منابع محلی از حمله پهبادی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک دستگاه خودرو در شهرک کفرا در جنوب لبنان از سوی پهبادهای اسرائیلی هدف حمله قرار گرفته است.

منابع محلی همچنین نخستین تصاویر از حمله پهبادی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان را منتشر کردند.

یک منبع امنیتی در لبنان در گفت‌و‌گو با الجزیره تأکید کرد: در حمله پهبادی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک کفرا در جنوب لبنان، دو نفر شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز یک خودرو را در شهر صور لبنان هدف قرار داده بود که طی آن دو نیروی مقاومت اسلامی حزب‌الله به شهادت رسیدند.

نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند

تشدید اختلافات در کابینه نتانیاهو

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی از اختلافات شدید میان وزرای کابینه این رژیم و مشاجره وزرا در جلسات پرده برداشت.

یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: تمامی نشست‌های کابینه و نشست‌های کابینه جنگ با درگیری و مشاجره میان وزرا به پایان می‌رسد.

لاپید در این باره خطاب به نتانیاهو گفت: این راهی نیست که با آن بتوان جنگ و اسرائیل را مدیریت کرد و شما مایه ننگ اسرائیل هستید.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از خروج ناگهانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم از جلسه هفتگی کابینه خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی معاریو در این باره اعلام کرد: جلسه هفتگی کابینه پس از خروج ناگهانی نتانیاهو و گالانت برای مشورت امنیتی اضطراری برای بیش از یک ساعت به تعویق افتاده است.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند.

نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند

مخالفت نتانیاهو با شروط حماس برای تبادل اسرا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها فشارهای شدید داخلی و خارجی را برای توقف جنایات در غزه تحمل می‌کند، شروط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را برای تبادل اسرا رد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: به طور کلی شروط حماس را رد می‌کنم؛ چرا که اگر با این شروط موافقت کنیم، خون نظامیان ما هدر خواهد رفت.

نتانیاهو بار دیگر با تکرار توهم نابودی جنبش حماس مدعی شد: غزه باید خلع سلاح شود و تحت سلطه امنیتی کامل اسرائیل قرار بگیرد.

وی درباره کرانه باختری نیز اظهار کرد: درباره کنترل کامل امنیتی اسرائیل بر کل قلمرو غرب رود اردن سازش نمی‌کنم.

نتانیاهو در راستای کاهش فشارهای داخلی بر خود ادامه داد: این اصرار من است که سال‌ها از ایجاد یک کشور فلسطینی که می‌توانست یک تهدید وجودی برای اسرائیل باشد، جلوگیری کرد.

نیمی از صهیونیست‌ها احساس ناامنی می‌کنند

تحصن خانواده‌های اسیران صهیونیست

اعتراضات شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی همچنان ادامه دارد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که کمیته خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه، اعلام کرده از امشب در برابر محل اقامت نتانیاهو دست به تحصن خواهند زد تا مطالباتشان در آزادی بی قید و شرط این اسیران محقق شود.

این تحصن در حالی برگزار می‌شود که تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت قاطع خود با شرط‌های اعلامی از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای توافق تبادل اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین را اعلام کرده است.

شب گذشته نیز پس از برگزاری چندین شب متوالی تظاهرات اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، صدای معترضین و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت به پشت درهای محل اقامت بنیامین نتانیاهو رسیده بود.

بنا بر گزارش‌ها، هزاران شهرک‌نشین به همراه خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت، در برابر اقامتگاه نتانیاهو در شهرک صهیونیستی قیصریه در اعتراض به بی‌توجهی وی به سرنوشت اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه خواستار محاکمه وی و توافقی فوری برای آزادی این اسیران شدند.

به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، معترضان در پیامی به کابینه جنگ این رژیم تأکید کردند که با وجود دستور بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس در خصوص بدرفتاری و شلیک گلوله به سمت معترضان به اعتراضات خود ادامه خواهند داد و خواستار محاکمه نتانیاهو هستند، زیرا وی دارای اختلال عقلی است، بدترین جنایتکار است و باید محاکمه و روانه زندان شود.

انتشار فیلم هدف قرار دادن صهیونیست‌ها توسط قسام

گردان‌های قسام شاخه‌ نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب فیلم هدف قراردادن صهیونیست‌ها را منتشر کرد.

در این فیلم عملیات‌ قسام، هدف قرار گرفتن نیروها و خودروهای زرهی دشمن و ساختمان‌هایی که اشغالگران در اطراف غزه در داخل آن پناه گرفته بودند، به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام
captcha