اسرائیل در باتلاق غزه غرق خواهد شد
کد خبر: 4195569
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
حجت‌الاسلام عبدی:

اسرائیل در باتلاق غزه غرق خواهد شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به مقاومت مردم غزه گفت: رژیم غاصب اسرائیل درحال غرق شدن در باتلاق غزه است.

حجت الاسلام ماشالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان، امروز، 3 بهمن، با حضور در سلسله نشست‌های روشنگری در شهرستان زرندیه ماه رجب را ماه ریزش رحمت الهی دانست و گفت: در ماه رجب است که جسم و جان مؤمنان برای ماه مبارک رمضان آماده می‌شود، باید از فرصت‌های این ماه حداکثر بهره را ببریم و خود را در معرض این نسیم‌های الهی قرار بدهیم.

وی ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد اشاره کرد و افزود: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان در رسانه‌های خود، استقبال پرشور جوانان از این مراسم بسیار پرمعناست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبرد چند ماهه رژیم اشغالگر قدس با غزه گفت: اسرائیل در باتلاق غزه در حال غرق شدن است و تلاش دارد تا به هر بهانه‌ای پای ایران را به رودرویی مستقیم بکشاند.

حجت‌الاسلام عبدی نقش یمن را در وقایع رژیم غاصب اسرائیل اثرگذار دانست و تصریح کرد: این دلاوری شیرمردان یمنی برگرفته از ایثار و فداکاری شهدایی است که گوش به فرمان ولی فقیه خود بودند.

وی در پایان انتخابات پایان سال را بسیار مهم خواند و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات می‌کند؛ لذا بایستی با بیان و تبیین دستاوردهای نظام، مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

انتهای پیام
captcha