مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4195681
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
سیدمهدی گتمیریان خبر داد:

مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار می‌شود + فیلم

دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح از برگزاری این مسابقات طی روزهای 15 تا 18 بهمن‌ماه در مشهد خبر داد.

مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار می‌شود + فیلم

سیدمهدی گتمیریان، دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله سراسری این مسابقات، به میزبانی سپاه از این مسابقات اشاره کرد و گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح طی بازه زمانی 15 تا 18 بهمن‌ماه در شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10، حفظ پنج جزء، اذان، مفاهیم و نکات تفسیری(سطح یک و دو) و با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار می‌شود.

دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح بیان کرد: این مسابقات با حضور 300 شرکت کننده از نفرات برگزیده مسابقات قرآن ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و فرماندهی انتظامی برگزار می‌شود. 

گتمیریان تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات روز هجدهم بهمن‌ماه در مجتمع ولایت مشهد و با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار می‌شود. 

وی در پایان در مورد سهمیه هر کدام از دستگاه‌ها برای حضور در این مسابقات، گفت: هر دستگاه 60 سهیمه برای حضور در مرحله کشوری دارد که شامل 30 نفر در بخش نیروهای پایور و 30 نفر نیروهای وظیفه است. 

انتهای پیام
captcha