ممنون آنهایی هستیم که در بحران‌ها همدلی را فراموش نکردند
کد خبر: 4196598
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
سالاری در افتتاحیه جشنواره تجسمی فجر:

ممنون آنهایی هستیم که در بحران‌ها همدلی را فراموش نکردند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ گفت: حضور تک‌تک کسانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند حال کسانی را به انسان می‌دهد که در بحران‌ها مملکت را فراموش نکردند و همدلی‌ها را از یاد نبردند.

به گزارش ایکنا روابط عمومی معاونت، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که شب گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد، با بیان قصه‌ای درباره اهمیت همدلی و دوستی در شرایط سخت، بیان کرد: کشور ما تحت اشغال نیست، اما دشمن دارد و ما در حال گذران شرایط تحریم هستیم. در چنین شرایطی همدلی‌ها و همراهی‌ها ارزش واقعیشان معلوم می‌شود. 

او ادامه داد: من این قصه را بهانه کردم، برای این‌که از کسانی که سال گذشته در بحران دست مجموعه ارشاد، معاونت هنری و اداره کل هنرهای تجسمی را گرفتند و همراهی کردند، تشکر کنم. بخصوص از برادر عزیزم عباس میرهاشمی که سال گذشته دبیری این جشنواره را برعهده گرفت. 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ گفت: درحالی‌که همه تلاش می‌کنند فروغ جشنواره‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند، از تمام کسانی که در جشنواره شرکت کردند، تشکر می‌کنم. حضور تک‌تک کسانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند حال کسانی را به انسان می‌دهد که در بحران‌ها مملکت را فراموش نکردند و همدلی‌ها را از یاد نبردند، دوست داشتن‌ها را زیر پا نگذاشتند و ایثار می‌کنند برای اینکه امید را در میان مردم رواج دهند. 

سالاری همچنین اظهار کرد: از محمد خراسانی‌زاده، امیرعبدالحسینی و همه دبیران، داوران و کسانی که در جشنواره حضور یافتند، تشکر می‌کنم. فروغی اگر در جشنواره هست به برکت حضور شمع وجود تک‌تک هنرمندانی است که در جشنواره حاضر می‌شوند. این جشنواره شخص و دولت نیست، بلکه چشم امید هنرمندان بسیاری است که از گذشته تا حال برای این نهال زحمت کشیدند و این درخت را شانزده سال کردند. 

معاون امور هنری در پایان گفت: امیدوارم شاهد جشنواره‌ای باشیم که ریشه آن در ایران و ساقه و شاخ و برگش در تمام جهان سایه‌فکن باشد.

انتهای پیام
captcha