ارسال بیش از ۲۵۰ اثر به جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در یزد
کد خبر: 4196600
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

ارسال بیش از ۲۵۰ اثر به جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در یزد

مسئول دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی شعر و نخستین جشنواره استانی مدیحه‌خوانی حضرت علی اکبر (ع) در یزد از ارسال بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره تاکنون خبر داد.

هادی حیدرنیا، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزدهادی حیدرنیا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی شعر و نخستین جشنواره استانی مدیحه‌خوانی حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی این دانشگاه گفت: این جشنواره در بخش‌های «دانشگاهی» ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، «شاعران بین‌الملل» (زبان‌های اردو، عربی و انگلیسی) و بخش «آزاد» برگزار می‌شود.

وی، بیان فضیلت‌ها و برجستگی‌های حماسی و معنوی حضرت علی اکبر(ع)، مدح و منقبت و ذکر سجایای اخلاقی شخصیت حضرت علی اکبر(ع)، الگوبرداری از شخصیت حضرت علی اکبر(ع) برای نسل جوان امروز، نقش جوانان در اقتدار ایران اسلامی، شخصیت و سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع) را از محورهای این جشنواره برشمرد.

مسئول دبیرخانه جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به اینکه جوایز نقدی و تندیس جشنواره به پنج اثر برگزیده در هر بخش اهدا می‌شود اضافه کرد: آثار در تمام قالب‌های شعری اعم از کلاسیک، نو، ترانه و محاوره پذیرفته می‌شود.

حیدرنیا با اشاره به ارسال بیش از 250 اثر به دبیرخانه جشنواره، از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 بهمن ماه برای ثبت‌نام و ارسال آثار به لینک http://emamat.iau.ir/fa/form/302 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha