گردهمایی گروه‌های نمایشی کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4196940
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

گردهمایی گروه‌های نمایشی کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از برگزاری گردهمایی گروه‌های نمایشی کانون‌های مساجد استان طی بهمن‌ماه خبر داد.

برگزاری گردهمایی گروه‌های نمایشی کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نشست توجیهی گروه‌های نمایشی کانون‌های مساجد استان با حضور مدیران گروه‌های نمایشی تئاتر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی یاد شده، افزود: از جمله این اهداف تشکیل گروه‌های نمایشی و شناسایی هنرمندان مسجدی و معرفی آنان به ستاد کانون‌های مساجد است همچنین این نشست‌ها زمینه فعالیت‌های گسترده از جمله برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری و برپایی دوره‌های آموزش هنر در سطح کانون‌های مساجد را فراهم می‌آورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در ادامه، گفت: برای توسعه فعالیت هنری در مساجد نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی هستیم و تلاش ما رونق پایگاه‌های هنری در مساجد برای جذب اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان به مسجد است و هدفی جزء تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی ندارد.

وی در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی این گردهمایی از طریق انجمن‌های نمایشی به هنرمندان استان صورت گرفته تا بتوانند از موضوعات و مطالب این نشست بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha