جمع‌آوری قرآن‌های آغشته به خون در مسجد دیرالبلح غزه + فیلم
کد خبر: 4198403
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۶

جمع‌آوری قرآن‌های آغشته به خون در مسجد دیرالبلح غزه + فیلم

در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالبلح در غزه که منجر به شهادت 29 نفر شد، مردم منطقه ورق‌های قرآن آغشته به خون از زیر آوار مسجد را جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری وفا، در حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌های مسکونی در دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه 29 فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری وفا فلسطین تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد مردم در حال برداشتن آوار مسجدی هستند که اخیراً در حمله اسرائیل به دیرالبلح ویران شده بود. این فیلم همچنین انبوهی از  کتب دعا و نسخه‌های پاره شده قرآن را نشان می‌دهد که غرق در خون است.

خبرگزاری وفا فلسطین تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد مردم در حال برداشتن آوار مسجدی هستند که اخیراً در حمله اسرائیل به دیرالبلح ویران شده بود. این فیلم همچنین انبوهی از کتاب‌های دعا و نسخه‌های پاره شده قرآن را نشان می‌دهد که غرق در خون است.

حملات رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به دو خانه و یک مسجد در مرکز نوار غزه منجر به کشته شدن ۲۹ نفر و زخمی شدن دست کم ۶۰ نفر دیگر شد.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در نوار غزه اعلام کرد که با وجود ادعاهای متجاوزین مبنی بر امنیت منطقه دیرالبلح و درخواست‌ها برای انتقال آوارگان به این منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته دست به جنایت زده که در نتیجه آن تاکنون ۳۰ تن شهید شدند.

این دفتر افزود: این کشتار دسته‌جمعی درچارچوب نسل‌کشی صورت می‌گیرد که اشغالگران علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان در جنگ غزه مرتکب می‌شوند.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که حمله مستقیم به منازل غیرنظامیان توسط هواپیماهای جنگی موجب افزایش شمار شهدا می‌شود.

این دفتر همچنین از همه کشورهای آزادیخواه جهان خواست که برای توقف کشتار دسته‌جمعی ملت فلسطین در نوار غزه دست به اقدامی بزنند و جاری شدن حمام خون و کشتار و حمله به غیرنظامیان، کودکان و زنان را پایان دهند.

انتهای پیام
captcha