حضور باشکوه مردم قم در یوم‌الله ۲۲ بهمن + فیلم
کد خبر: 4199174
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

حضور باشکوه مردم قم در یوم‌الله ۲۲ بهمن + فیلم

مردم مؤمن و بصیر خاستگاه انقلاب با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان آمده‌اند تا بار دیگر حماسه‌ای تاریخی و جاودانه را ثبت کنند.

راهپیمایی باشکوه مردم مؤمن خاستگاه انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا از قم، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و ام‌القرای جهان اسلام، صبح امروز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم وفادار دیار خاستگاه انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه، حرکت حماسی و انقلابی خود را به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز کردند و در جوار مضجع شریف حضرتش ۴۵ سالگی انقلاب جهانی حضرت روح‌الله را جشن گرفتند.

حضور علما، استادان، فضلا، طلبه‌های حوزه‌های علمیه، مسئولان، قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و طلبه‌های خارجی در این آیین چشم‌گیر است.

مردمی که امروز در جشن ۴۴ سالگی انقلاب حضور پیدا کرده‌اند در این راهپیمایی اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان می‌دهند و بسیاری از مسئولان، چهره‌های سیاسی، ورزشی و هنری در مراسم راهپیمایی امروز قم شرکت کردند.

مردم مؤمن و بصیر خاستگاه انقلاب امروز با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان آمده‌اند تا بار دیگر حماسه‌ای تاریخی و جاودانه را ثبت کنند. امروز شاهد شرکت باشکوه بانوان به‌ویژه مادرانی بودیم که همراه با کالسکه کودکان خود و پرچم به دست آمده بودند تا کنار دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با آرمان‌های امام تجدید بیعت کنند.

زن و مرد، پیر و جوان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن، تجدید عهد و میثاق کردند.

مردم متدین و انقلابی قم در این راهپیمایی با حمل تصاویری از امام راحل،‌ رهبر معظم انقلاب،‌ شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و دست‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از نظام اسلامی و مردم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه، وحدت و اقتدار ملی در برابر دشمنان اسلام را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
captcha