جهاد اسلامی: نسل‌کشی اسراییل تهدیدی برای کشورهای عربی و اسلامی است
کد خبر: 4199403
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
در واکنش به جنایات در رفح

جهاد اسلامی: نسل‌کشی اسراییل تهدیدی برای کشورهای عربی و اسلامی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به رفح، تأکید کرد که حمله به رفح با هدف کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین و مقدسات خود و نابودی قضیه فلسطین صورت می‌گیرد و این مسئله امنیت ملی کشورهای عربی و اسلامی را تهدید می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو صوت القدس، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این جنایت نشان داد دولت اشغالگر صهیونیستی همچنان تمامی قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه تصمیمات اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و جامعه بین‌الملل را زیر پا می‌گذارد.

  در این بیانیه آمده است: این جنایات بدون هیچ شک و تردیدی ثابت می‌کند که دولت نازی و جنایتکار اسرائیل هیچ ارزش و اعتباری برای افکار عمومی جهانیان و حتی همپیمانانش که روابط خود را با آن عادی‌سازی کردند، قائل نیست.
جنبش جهاد اسلامی به جهانیان به ویژه کشورهای عربی هشدار داد که حمله به رفح با هدف کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین و مقدسات خود و نابودی قضیه فلسطین صورت می‌گیرد و این مسئله امنیت ملی کشورهای عربی و اسلامی را تهدید می‌کند.

بیانیه جهاد اسلامی تصریح کرد: ما دولت بایدن را مسئول ادامه جنایت‌ها و نسل‌کشی اشغالگران ضد ملت خود می دانیم، چرا که این دولت با حمایت‌های نظامی و مالی و پوشش سیاسی خود به صهیونیست‌ها کمک می‌کند و مانع از مجازات و محاکمه آنها می شود.

صدها شهروند فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و کودک صبح امروز دوشنبه در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در شهر رفح در جنوب غزه به شهادت رسیده یا مجروح شدند.  

انتهای پیام
captcha