انتشار کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» از سوی آستان مقدس عباسی
کد خبر: 4200035
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

انتشار کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» از سوی آستان مقدس عباسی

مرکز علمی قرآن کریم در آستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) کتاب تفسیری «تفسیر القرآن بالقرآن عند ائمة اهل البیت علیهم السلام» را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی آستان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، مرکز علمی قرآن کریم در آستان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در راستای فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود کتاب «تفسیر القرآن بالقرآن عند ائمة اهل البیت علهیم السلام» را منتشر کرد.

انتشار این کتاب زیر نظر مرکز مطالعات و تحقیقات قرآنی وابسته به مرکز علمی قرآن کریم و به عنوان بخشی از پروژه تحقیقاتی آن (مجموعه پایان نامه‎‌های قرآنی دانشگاه‌ها) انجام شده است.

دکتر مشتاق العلی، رئیس مرکز علمی قرآن کریم، در همین رابطه گفت: مرکز علمی قرآن کریم با دقت و اهتمام در انتخاب موضوعات مؤثر و تخصصی در امور قرآنی تلاش می‌کند و هدف برطرف کردن نیازهای انسانی و فکری در این زمینه است.

دکتر سعید الوناس، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات قرآنی مرکز علمی نیز به نوبه خود گفت: هدف از این تلاش، بهره‌مندی از نتایج علمی تمامی پژوهش‌های قرآنی است که توسط مراکز دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی داخلی و خارجی و به منظور گسترش آگاهی‌های قرآنی انجام می‌شود.

الوناس افزود: این طرح در راستای بهره‌مندی محافل دانشگاهی از تحقیقات و مطالعات تخصصی قرآنی و در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha