جشن میلاد «سه نور ولایت» در مسکو برگزار شد
کد خبر: 4200136
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

جشن میلاد «سه نور ولایت» در مسکو برگزار شد

با حلول ماه شعبان المعظم و سالروز میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی(ص)، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع) و زین‌دهنده سجده‌گاه عاشقان حضرت امام سجاد(ع)، مرکز اسلامی مسکو سراسر نور و سرور شد.

جشن میلاد «سه نور ولایت» در مسکوبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی مجمع قرآنی السابقون استان، مراسم جشن ولادت «سه نور ولایت» میلاد امام حسین(ع)، ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، شامگاه پنج‌شنبه، 26بهمن، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بخت‌آور، مدیر مرکز اسلامی مسکو و قرائت آیات نورانی کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز بین‌المللی رضا صفدری با حضور عاشقان بزرگ پاسدار دین و آزادگی و سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سالن اجتماعات مرکز اسلامی مسکو برگزار شد.
 
بنابر این گزارش، در ابتدای این مراسم، حاجی نظامی بالوگلانف رئیس جمعیت اسلامی اهل بیت(ع) در مسکو با تبریک و تهنیت حلول ماه شعبان و گرامیداشت این اعیاد خجسته، به بیان تاریخچه مختصری از زندگی نورانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) پرداخت.
 
در ادامه این جشن نورانی ارتباط مستقیم با بین الحرمین در کربلای معلی برقرار شد و در این ارتباط زنده تصویری، ارادتمندان در حال و هوای معنوی صحن و سرای سرور و سالار جوانان اهل جنت قرار گرفتند.
 
پس از آن حاج بابایف یکی از مبلغین و سخنرانان ایالت داغستان نیز، طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان گوشه‌ای از ابعاد شخصیتی حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) پرداخت و به نکاتی پیرامون سیره زندگانی ائمه اطهار(ع) اشاره نمود.
 
در پایان این مراسم روح‌بخش و معنوی مداحان با اجرای مولودی‌خوانی و جمع‌خوانی عشق و ارادت خود را به خاندان رسالت ابراز کردند و بعد از آن حاضران، مهمان سفره اهل بیت(ع) بودند.
انتهای پیام
captcha