افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه یک کشور در کردستان
کد خبر: 4200407
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه یک کشور در کردستان

نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار منطقه یک کشور با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان کردستانی امروز، 28 بهمن در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علیرضا شهسواری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز، 28 بهمن در حاشیه افتتاح  نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار در جمع خبرنگاران ر سانه‌های گروهی استان گفت: 120 اثر از هنرمندان استان‌های منطقه یک کشور به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه  78 هنرمند کشور آثار خود در رشته هنرهای تجسمی را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کردند، افزود:  آثار در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزان ارسال شد که بعد از انجام داوری آثار پذیرفته شده در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: این نمایشگاه حاوی آثاری از هنرمندان استان‌های کردستان، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل به میزبانی استان کردستان می‌باشد.

وی افزود: آثار بخش بزرگسالان در رشته‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، کاریکاتور، گرافیک و مجسمه‌سازی، در بخش دانش‌آموزی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و عکاسی برای حضور در نمایشگاه پذیرفته شده‌اند.

شهسواری یادآور شد: آثار از تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه لغایت ۲ اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری فجر شهر سنندج به نمایش گذاشته می‌شود و اختتامیه در تاریخ دوم اسفندماه برگزار و نفرات برتر در هر رشته تقدیر و جوایز به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha