ایمان و امید سرمایه فرهنگی جوانان در فتح قله پیشرفت است
کد خبر: 4201073
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

ایمان و امید سرمایه فرهنگی جوانان در فتح قله پیشرفت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضرت علی اکبر (ع) را الگوی ولایتمداری برای جوانان عنوان کرد و گفت: مجاهدت جوانان مومن و متعهد در دوران انقلاب و دفاع مقدس برگرفته از مکتب حسینی است.

روز جوانحجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: حضرت علی اکبر(ع) فرزند امام حسین (ع) در شهر مدینه چشم به جهان گشوده و در مکتب انسان‌ساز پدر شیوه‌های صحیح دفاع از مکتب و اطاعت از امامت و حمایت از آرمان‌های مقدس آن را آموخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل اختصاص روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) را به عنوان روز جوان اقدامی شایسته در حوزه فرهنگ در کشور عنوان عنوان کرد و افزود: حضرت علی اکبر (ع) در تمامی ابعاد رفتاری و اخلاقی بهترین الگو برای جوانان در هر نسلی است، بنابراین جوانان برای دستیابی به سعادت باید از سیره زندگی حضرت علی اکبر (ع) پیروی کرده و آن را در زندگی‌شان به کار گیرند.

وی انقلاب اسلامی را نقطه تجلی و تکامل اندیشه توحیدی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران برترین اندیشه اسلامی در جهان است که با مجاهدت جوانان مومن و متعهد در دوران انقلاب و دفاع مقدس محقق شد.

جعفرزاده مجهز بودن جوانان به سلاح ایمان و علم همراه با امید را لازمه فتح قله پیشرفت برشمرد و افزود: تحقق پیشرفت در مسیر انقلاب اسلامی با عمل به فرامین رهبر در گام دوم انقلاب به همت جوانان متعهد و انقلابی میسر است چرا که این بیانیه به عنوان صحیفه انقلاب به قلم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوشته شده و چراغ راهی معتبر و امید بخش و عصاره اندیشه امامین انقلاب و برگفته از ایثار شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: دشمن امروز ایمان، باور و عمل صالح مردم را نشانه گرفته، اما از نرم افزاربزرگی بنام عاشورا و عاشورائیان غافل است که چراغ راه حرکت امت اسلامی و حضور درعرصه مختلف با الگوگیری از مکتب شهدا محقق شده است.

جعفرزاده به ایام حساس و سرنوشت ساز انتخابات اشاره کرد و افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حساس‌ترین صحنه‌های سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تصویری ماندگار از همبستگی را به ثبت خواهد رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از عموم صاحبان تریبون و افراد تاثیرگذار در جامعه خواست در راستای تبلیغ و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات، فعالانه در میدان عمل حاضر باشند.

انتهای پیام
captcha