هشت مداح بندرعباسی به‌مناسبت روز جوان تجلیل شدند
کد خبر: 4201143
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
از سوی هیئت بیت الکاظم(ع)

هشت مداح بندرعباسی به‌مناسبت روز جوان تجلیل شدند

مسئول هیئت بیت الکاظم(ع) از تجلیل هشت مداح جوان و انقلابی شهر بندرعباس به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خبر داد.

تجلیل هیئت بیت الکاظم(ع) از هشت مداح جوان شهر بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد حیدری، سخنران هیئت بیت الکاظم(ع) محله سیدالشهدا بندرعباس، شامگاه یکم اسفندماه ضمن تبریک به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همه جوانان ایران اسلامی و آینده‌سازان کشور، اظهار کرد: مساجد و هیئات باید با محوریت جوانان انقلابی اداره شوند.
 
وی با اشاره به اینکه نگاه و توجه ویژه به جوان باعث رشد و نوآوری در هر حوزه به‌شمار می‌رود، افزود: جوانان مداح که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به‌عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می‌کنند، باید مورد توجه قرار بگیرند. 
 
حیدری بیان کرد: برای آیندگانی که مشعل عشق به ائمه اطهار(ع) را روشن نگاه داشته‌اند باید از بزرگان و پیرغلامان حسینی بیاموزند چون آینده این مملکت و هیئت‌ها در اختیار آنها است.
 
مسئول هیئت بیت الکاظم(ع) بندرعباس ادامه داد: طی مراسمی در شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) از هشت نفر مداحان جوان و انقلابی شهر بندرعباس تجلیل شد. 
 
وی به جلسات هفتگی هیئت بیت الکاظم(ع) اشاره کرد و گفت: همه عاشقان و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) می‌توانند در شنبه شب‌ها ساعت ۱۹ در بلوار جمهوری اسلامی سه راه برق مسجدامام موسی بن جعفر(ع) با حضور خود در جلسات هفتگی از مراسم هیئت بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha