جشن میلاد «آخرین منجی» در شيخ آباد زابل برگزار شد
کد خبر: 4201856
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

جشن میلاد «آخرین منجی» در شيخ آباد زابل برگزار شد

مراسم باشکوه جشن نیمه‌شعبان، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) با عنوان «میلاد آخرین منجی» با حضور دوستداران و شیفتگان امام عصر(عج) در مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار شد که با جلوه‌هایی از نور و شادی همراه بود.

جشن میلاد «آخرین منجی»به گزارش خبرنگار ایکنا ازسیستان‌وبلوچستان، مراسم معنوی نیمه شعبان در شامگاه روز شنبه، ۵ اسفندماه، پس از نماز مغرب و عشاء با اجرای برنامه‌های متنوع در مسجد حضرت علی‌اکبر(ع)، محله شیخ‌آباد زابل برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عزیزالله شیخ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زابل، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی موعود(عج)، طی سخنانی در خصوص نشانه‌های ظهور پس از ذکر مناقب و فضایل خاتم امامان؛ به توصیف اتفاقات دوران ظهور آن حضرت پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه، منتظران ظهور فارغ از هرگونه ظلم و بی‌عدالتی به سوی کمال حقیقی و تشکیل جامعه مهدوی و مدینه فاضله حرکت می‌کنند، افزود: در این میان حضرت مهدی(عج) به‌عنوان آخرین منجی بشریت، با گسترش عدل و عدالت دل‌های مستعد را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند و با ظهور خویش پرچم عدالت و آزادی‌خواهی را در سراسر گیتی به اهتزاز در خواهد آورد، و پایه‌های ظلم و ستم را در هم می‌شکند.
 
مولودی خوانی مداحان اهل‌بیت(ع)، آذین‌بندی و چراغانی شبستان مسجد، سرود و هم‌خوانی توسط نوجوانان، مسابقه قرآنی و فرهنگی و اهدای جوایز از جلوه‌های باشکوه این جشن معنوی بود، در این برنامه دعای فرج و توسل به‌صورت هم‌خوانی قرائت گردید.
 
محله شیخ آباد با جمعیتی حدود ۵۰۰۰ هزار نفر در حومه غربی شهر زابل، در امتداد بلوار معراج و بین بلوار آیت‌الله بختیاری و بلوار جام جم قرار دارد.
انتهای پیام
captcha