تصاویری خاص از کعبه و‌ حجاج در جشنواره عکس شارجه + عکس
کد خبر: 4202614
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

تصاویری خاص از کعبه و‌ حجاج در جشنواره عکس شارجه + عکس

در آستانه ماه مبارک رمضان در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکاسی اکسپوژر، عکس‌هایی خاص از کعبه و حجاج به نمایش درآمده است.

به گزارش ایکنا به نقل از یوم السابع، در آستانه ماه مبارک رمضان در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکاسی اکسپوژر، عکس‌هایی خاص از کعبه و حجاج به نمایش درآمده است.

عادل القریشی، هنرمند عکاس این تصاویر از کعبه و مسجدالحرام و مسجدالنبی را به نمایش گذاشته است. یکی از این عکس‌ها باغ گل در مسجدالنبی نام دارد و تصاویر دیگر چهره‌های زائران همراه با طمأنینه و آرامش را در هنگام اقامه نماز در بیت الله الحرام به نمایش گذاشته است. همچنین تصویری از پرده کعبه به همراه آیات قرآنی با خطوط مختلف به نمایش درآمده است

این نمایشگاه که تا 5 مارس (14 اسفندماه) ادامه دارد، فرصتی استثنایی برای عموم مردم فراهم کرده است تا با هنر عکاسی در اشکال مختلف آن آشنا شوند. بیش از 200 رویداد مختلف در مدت برپایی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

این رویدادها شامل کارگاه‌ها، سمینارها، مسابقات و نمایش‌های سینمایی است که با ارائه ترکیبی از هنر، آموزش و سرگرمی فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و هنر سراسر جهان فراهم می‌سازد.

  بیش از 2500 عکس که بازتاب دیدگاه‌ها و تجربیات صدها عکاس از سراسر جهان است، به همراه داستان ثبت آنها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.  

انتهای پیام
captcha