حضور مردم در انتخابات تبلور قدرت نظام اسلامی است
کد خبر: 4202811
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

حضور مردم در انتخابات تبلور قدرت نظام اسلامی است

امام جمعه ماهدشت گفت: حضور ایران در مقطعی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و کشورها باید نقش اصلی خود را ایفا کنند، نیازمند نشان‌دادن قدرت مردمی خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است.

حجت الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت کرج
به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت صبح امروز،11 اسفندماه در پای صندوق‌های رأی در ماهدشت گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حائز اهمیت بوده که این موضوع اولاً به دلیل شکل نظام ما و دوماً به اقتضای زمان و دوره‌هایی که در گذشته برگزار می‌شده بوده و مسائل پیرامونی آن همواره انتخابات را حساس و تعیین‌کننده کرده است.
 
وی تصریح کرد: امسال با توجه به حجم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان پس از جریانات سال گذشته و نیز حضور ایران در مقطعی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و کشورها باید نقش اصلی خود را ایفا کنند، نیازمند نشان‌دادن قدرت مردمی خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است.
 
امام جمعه ماهدشت مطرح کرد: از طرفی هم نسبت به مسائل داخلی در سال اول سند پیشرفت هفتم قرار داریم که باید ریل گذاری‌های درست انجام و همچنین کمبودهایی که در دهه ۹۰ داشتیم به لحاظ اقدامات اساسی اقتصادی جبران شود. در مجموع مسائل منطقه‌ای و دیگر موضوعات، این انتخابات را بسیار حساس کرده و به نحوی تعیین‌کننده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه همواره انتخابات در ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه سالم و درست و مردم سالارانه برگزار می‌شود و مردم نقش اصلی را دارند، افزود: هر چند دشمنان و منافقان طور دیگری بیان می‌کنند اما حقیقت این است که ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه در همه عرصه‌ها به انتخاب ملت خود تکیه دارد و براساس آن حرکت می‌کند.
 
وی اولین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات را تقویت مردم پایه بودن نظام دانست و اظهار کرد: با این اصل و رکن نقشه‌های شوم بدخواهان نظام نقش بر آب و ننگی دیگر بر پیشانی آنها زده خواهد شد. با نگاهی دیگر مشارکت بالا قوت بخش حوزه‌های مختلف خواهد بود تا مسئولان بتوانند تصمیمات درستی بر اساس مصالح اسلام و انقلاب و مردم اتخاذ کنند.
 
 
انتهای پیام
captcha