فرهنگ پول‌پاشی در انتخابات باید برچیده شود
کد خبر: 4202868
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
امام جمعه بندرعباس:

فرهنگ پول‌پاشی در انتخابات باید برچیده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، با تشکر از مردم به‌خاطر حضور در انتخابات و کسانی که در ستادهای انتخاباتی تنور انتخابات را داغ نگه داشتند، گفت: فرهنگ اسراف کاری و پول پاشی در انتخابات نباید در جامعه نهادینه شود و باید به کمک نخبگان و حمایت مردم از بین برود.

حجت‌الاسلام قنبر درویشی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی، امام جمعه موقت بندرعباس، امروز 11 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: میدان غزه صف مرد از نامرد و آزاده و غیر آزاده را جدا کرده است و ذهن جهانیان در حال بیداری است و هویت واقعی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم جهان مشخص شده است.

خطیب موقت جمعه بندرعباس بیان کرد: در طول این پنج ماه جنگ در غزه چه میزان رژیم صهیونیستی کودک و نوجوان و زن و پیرمرد را به شهادت رساندند و فریادهای ملت فلسطین را برخی از کشورهای با اصطلاح مسلمان شنیدن اما هیچ کاری نکردن که جای بسی تأسف دارد.

حجت‌الاسلام درویشی ادامه داد: علامت مردانگی، عزت و بزرگی ملت ایران است که برای ملت مظلوم فلسطین گام بر می‌دارند و در طول انقلاب راه امام را ادامه و به‌دنبال صادر کردن انقلاب به تمام نقاط جهان هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما را خطاب قرار می‌دهند که برای لبنان و سوریه می‌جنگند ولی بدانید این حربه دشمن است و نیروهای مسلح ما ارزش اسلامی را در دنیا نشان می‌دهند و ما باید افتخار کنیم چون با امنیتی که به‌وجود آورده‌اند ما توانسته‌ایم فرهنگ انتظار و قرآن را در جهان زنده کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: از نماینده دولت در استان می‌خواهم نگذارید مدیران قابل کنار گذاشته شود و جای آنها را به مسئولان ضعیف قرار دهید این گرانی ها و مشکلات با وجود مدیران توانمند بخشی از آن قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام درویشی با بیان اینکه اسرائیل می خواهد در ماه رمضان عبادت در ماه رمضان در مسجد الاقصی جلوگیری کنند، افزود: این کار نباید تلنگری برای مسلمانان جهان باشد و از این همه حمایت از این رژیم منحوس دست بر دارند.

وی با تشکر از مردم به‌خاطر حضور در انتخابات و کسانی که در ستادهای انتخاباتی تنور انتخابات را داغ نگه داشتند، اظهار کرد: فرهنگ اسراف کاری و پول پاشی در انتخابات نباید در جامعه نهادینه شود و باید به کمک نخبگان و حمایت مردم از بین برود.

انتهای پیام
captcha