انتخابات در تبریز به مرحله دوم رسید
کد خبر: 4203098
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

انتخابات در تبریز به مرحله دوم رسید

فرماندار شهرستان تبریز، از رسیدن انتخابات این حوزه انتخابی به مرحله دوم خبر داد و گفت: براساس آرای شمارش شده تاکنون، روح‌الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان به‌عنوان نفرات اول و دوم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان، امروز، 12 اسفندماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از رسیدن انتخابات این حوزه انتخابی به مرحله دوم خبر داد و گفت: براساس آرای شمارش شده تاکنون، روح‌الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان به‌عنوان نفرات اول و دوم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی با بیان اینکه شمارش آرا در این حوزه انتخابیه ادامه دارد، اظهار کرد: این حوزه انتخابیه دارای ۶ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و دور دوم انتخابات، تعیین کننده چهار نماینده دیگر این حوزه خواهد بود.

محمدی ادامه داد: براساس تعداد آرای شمارش شده تاکنون، «روح‌الله متفکر آزاد» با کسب ۱۰۰ هزار و ۸۵۵ رای و «مسعود پزشکیان» با ۸۹ هزار و ۲۴۸ رأی موفق شدند به مجلس راه یابند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، افزود: پس از افراد اعلام شده، «علی جعفری آذر» با ۶۱ هزار ۷۸۲ رای، «جواد عبادی» با ۵۵ هزار و ۷۸۰ رأی، «علیرضا منادی» با ۵۲ هزار و ۹۳ رای، «رضا صدیقی» با ۵۰ هزار و ۶۱۰ رای، «علی آجودان‌زاده» با ۵۰ هزار و ۵۹ رأی، «محمد حسین فرهنگی» با ۴۶ هزار و ۵۰۳ رای، «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» با ۴۰ هزار و ۴۶۹ رای و «علیرضا نوین» با ۳۷ هزار و ۹۱۳ رأی تاکنون حائز اکثریت آرای انتخابات مجلس از حوزه تبریز؛ اسکو و آذرشهر هستند.

انتهای پیام
captcha