اعلام نتایج قطعی انتخابات در استان قزوین
کد خبر: 4203161
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

اعلام نتایج قطعی انتخابات در استان قزوین

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان قزوین سالار آبنوش و فاطمه محمدبیگی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، روح‌الله عباس‌پور از بوئین‌زهرا و عباس بیگدلی از تاکستان راهی بهارستان شدند، آیت‌الله مظفری قزوینی و آیت‌الله اسلامی نیز از سوی مردم استان قزوین به عنوان نمایندگان خبرگان رهبری انتخاب شدند.

انتخابات

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد انتخابات استان قزوین، عباس کاظمی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، با اعلام نتایج قطعی انتخابات در استان قزوین، گفت: با شمارش آرای مأخوذه در هر ۱۰۹۶ شعبه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، سالار آبنوش و فاطمه محمدبیگی حائز اکثریت آرا شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: سالار آبنوش با کسب ۶۰ هزار و ۲۹ رأی به عنوان نماینده اول، حائز اکثریت آرا شد. فاطمه محمدبیگی با کسب ۵۲ هزار و ۷۵۴ رأی به عنوان منتخب دوم حوزه انتخابیه، قزوین، آبیک و البرز حائز اکثریت آرا شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج روح‌الله عباسپور با ۲۲ هزار و ۳ رأی راهی مجلس شورای اسلامی شد. در حوزه انتخابیه تاکستان هم عباس بیگدلی با کسب ۲۳ هزار و ۷۰۳ رأی، حائز اکثریت آرا شد.

کاظمی گفت: در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان نیز آیت‌الله اسلامی با ۱۵۷ هزار و ۵۷۵ رأی و آیت‌الله مظفری قزوینی با ۱۳۹ هزار و ۴۸۱ رأی به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

انتهای پیام
captcha