پیکر شهید مدافع حرم «رضا زارعی» در بندرعباس تشییع شد
کد خبر: 4203312
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

پیکر شهید مدافع حرم «رضا زارعی» در بندرعباس تشییع شد

پیکر سومین شهید مدافع هرمزگان «رضا زارعی» امروز، ۱۳ اسفندماه بر دستان پرمهر مردم بندرعباس تشییع شد.

تشییع شهید رضا زارعی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم تشییع و خاکسپاری سومین شهید مدافع حرم هرمزگان «رضا زارعی»، امروز، ۱۳ اسفندماه با حضور پرشور مردم از پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین تشییع پیکر شهید مدافع حرم در مسجد جامع بندرعباس اظهار کرد: شهدا جامعه ما را زنده می‌کنند و حیاتی دوباره به آن می‌بخشند. این نظام به سمت تمدن اسلامی پیش می‌رود و شهید رضایی با ایمانی که به انقلاب اسلامی داشت سهم خود را در این تمدن داد.

وی با بیان اینکه شهید زارعی برای رضای خدا به میادین جهاد رفت و پایانش شهادت شد، افزود: جوانان هرمزگان راه شهدا را دنبال می‌کنند و رسالت آنها را که دفاع از خط سرخ ولایت است ادامه می‌دهند تا پرچم این انقلاب به دست صاحب آن برسد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دشمن بداند ملتی را که ریشه و اصالت دارد نمی‌تواند متوقف کند، گفت: انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده است، توقف‌پذیر نیست و به مسیر خود ادامه می‌‌دهد.

سردار غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید زارعی از رویش‌های نسل سلیمانی است، اظهار کرد: این شهید والامقام در حوزه فنی هر جا مشکلی پیش می‌آمد در صحنه بود و با شور و اشتیاق به کارها رسیدگی می‌کرد.

وی گفت: این شهید مدافع حرم با مأموریتی که داشت بیش از ۵۰ روز در مناطق سوریه بود که در روزهای پایانی با موشک‌باران رژیم صهیونسیتی در محل مأموریت به فیض شهادت نائل شد.

یادآور می‌شود، آیین خاکسپاری شهید رضا زارعی از ساعت 15 امروز در روستای زادگاهش کرمون از بخش شمیل در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha