پیام تسلیت آیت‌الله دری نجف‌آبادی به مناسبت درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی
کد خبر: 4203583
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

پیام تسلیت آیت‌الله دری نجف‌آبادی به مناسبت درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

آیت الله امامی کاشانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان، با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم مجاهد و زاهد وارسته مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی (رض) که عمر با برکت خود را صرف تحصیل و تعلیم و تربیت شاگردان با فضیلت نموده و در سنگرهای مختلف نظام اسلامی منشأ خیر و برکت بودند، موجب اندوه اینجانب شد.

ایشان در دیوان عدالت اداری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت تهران، عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی خدمات ارزنده‌ای ارائه کردند و مسئولیت مدرسه شهید مطهری (رض) را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به عهده داشتند و از شاگردان امام راحل (رض) و مرحوم علامه طباطبائی (رض) و مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی (رض) و سایر اعلام و مراجع عالیقدر بودند و مؤسسه خیریه توان‌بخشی برای رسیدگی به امور معلولین را نیز در کارنامه خود دارند و از وفاداران به امام و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و خدمتگزاران به اسلام و مردم بودند.

رحلت این عالم دلسوز را به حضرت بقیه الله (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملّت شریف، حوزه های علمیه و مخصوصاً شاگردان و ارادتمندان به آن رحیل الی‌الله و بازماندگان مکرّم و طلاب و فضلا و اساتید مدرسه شهید مطهری تسلیت عرض نموده. علوّ درجات را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha