برگزیدگان مسابقات قرآنی «باران وحی» کمیته امداد قشم تجلیل شدند
کد خبر: 4203764
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

برگزیدگان مسابقات قرآنی «باران وحی» کمیته امداد قشم تجلیل شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: نفرات برتر مرحله استانی ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم «باران وحی» ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد امروز، ۱۵ اسفندماه در مراسمی در سالن اجتماعات تجلیل شدند.

مسابقات قرآنی باران وحی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد هرمزگان، رضا تارک، رئیس کمیته امداد شهرستان قشم، امروز ۱۵ اسفندماه در سالن اجتماعات این نهاد اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان کمیته امداد شهرستان قشم و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شد.

تارک افزود: در این دوره از مسابقات ۶۰ شرکت کننده دختر و پسر در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، بین ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا در سه بخش آوایی، مفاهیم و مفاهیم هنری با هم به رقابت پرداختند که ۱۱ نفر از نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

وی بیان کرد: بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی بوده، بخش مفاهیم شامل رشته‌های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و بخش هنری نیز شامل رشته‌های نقاشی، مداحی، خوشنویسی و قصه‌گویی می‌شود.

انتهای پیام
captcha