دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4204005
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در هرمزگان برگزار می‌شود

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان از برگزاری دوره حضوری تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خواهر و برادر و فعالان فرهنگی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و رودان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه هرمزگان، حجت الاسلام مسلم حیدرزاده، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان، امروز ۱۷ اسفندماه اظهار کرد: دوره حضوری تربیت مربی کودک و نوجوان هرمزگان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و رودان همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه طلاب خواهر و برادر و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حجج الاسلام حقیقت، فرخوند، افشاری از اساتید این دوره می‌باشند، افزود: برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به لینک https://survey.porsline.ir/s/v94jz2j8 مراجعه کنید.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: گواهی معتبر از دفتر تبلیغات اسلامی، بهره‌مندی از فارغ التحصیلان در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی منطقه تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی براساس ضوابط اداره‌کل تبلیغات هرمزگان از مزایای این دوره است.

حجت‌الاسلام حیدرزاده گفت: مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان هرمزگان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha