حمایت دولت در توانمندسازی بخش خصوصی
کد خبر: 4204103
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
رئیسی مطرح کرد

حمایت دولت در توانمندسازی بخش خصوصی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: بنای ما در دولت این است بخش خصوصی کار را به دست بگیرد تا ما این بخش را حمایت و توانمند کنیم.

افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب با حضور رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از خوزستان، پروژه تخته فشرده پاک چوب، امروز، 18 اسفندماه دقایقی پیش در شهرستان شوش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به بهره‌برداری رسید.

رئیس‌جمهور در این مجموعه، پروژه طرح کشت و صنعت تخته فشرده با سرمایه‌گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم و پایدار ۷۰۰ نفر در استان را افتتاح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در آیین افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب اظهار کرد: از کارگران این کارخانه و همه کارشناسان و صاحب‌نظرانی که این مجموعه را راه‌اندازی کردند نهایت تشکر را دارم.

رئیس‌جمهور گفت: بنای ما در دولت این است بخش خصوصی کار را به دست بگیرد تا ما این بخش را حمایت و توانمند کنیم.

رئیسی با اشاره به فعالیت مجموعه پاک چوب در شوش بیان کرد: در حال حاضر یک هزار نفر به‌صورت مستقیم و هشت هزار نفر غیر مستقیم در این محل مشغول به کار هستند، اما هدف‌گذاری آن است تا ۱۰ هزار نفر مشغول به کار شوند و همچنین زنجیره تولید در این مجموعه کامل شود و خطوط تولید نیز افزایش یابند.

وی ادامه داد: از MDF محصولات مختلفی را می‌توان تولید کرد و با تکمیل زنجیره ارزش می‌توانیم کار را به این مرحله برسانیم تا در منطقه بیکار نداشته باشیم و تولید در این منطقه قابل رقابت با کشورهای همسایه شود.

رئیس‌‌جمهور در پایان گفت: ما در مجموعه پاک چوب به دنبال کمیت و کیفیت هستیم و هر دو مسئله باید ارتقا یابد تا شاهد افزایش اشتغال و تولید باشیم.

انتهای پیام
captcha