عظمت انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن است
کد خبر: 4204212
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

عظمت انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، بر لزوم انس نوجوانان و جوانان با قرآن تاکید و گفت: اعتقاد به مکتب قرآن و اهل بیت(ع) راهگشای بسیاری از مشکلات ما در جوامع اسلامی است که عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش، حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش، امروز، 18 اسفندماه، در محفل انس با قرآن کریم با بیان اینکه قرآن دربردارنده کامل‌ترین و جامع‌ترین برنامه زندگی برای بشریت است اظهار کرد: تمسک به قرآن می‌تواند آرامش و اميد را برای تک تک اقشار جامعه فراهم آورد.

وی بر لزوم انس نوجوانان و جوانان با قرآن کریم تاکید و گفت: اعتقاد به مکتب قرآن و اهل بیت(ع) راهگشای بسیاری از مشکلات ما در جوامع اسلامی است که عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ قرآن کریم است.

جبرائیلی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآن کریم در مسیری گام نهاد که امروز به عنوان یک الگوی تمام عیار در تمامی جهان اسلام ریشه دوانیده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب، با اشاره به اینکه باید بتوانیم بیشتر و بهتر از این فرهنگ قرآن را در جامعه جاری و ساری کنیم افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه انس و الفت با کلام الهی توانسته است نه تنها نقشه‌های دشمنان را خنثی کند بلکه با آمادگی همه جانبه به خوبی از کیان و نظام اسلامی حراست کرده است.

انتهای پیام
captcha