پایان مصائب غزه آرزوی تمام روزه‌داران جهان است + فیلم
کد خبر: 4204776
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
رئیس انجمن مبلغان فلسطینی:

پایان مصائب غزه آرزوی تمام روزه‌داران جهان است + فیلم

رئیس انجمن مبلغان فلسطینی گفت: از خداوند بزرگ می‌خواهیم که رمضان را ماه امن و امان، آرامش و پیروزی، و خیر و برکت برای مردم فلسطین به‌ویژه برای اهالی غزه و تمام امت عربی و اسلامی قرار دهد و رنج‌های مردم غزه در این ماه مبارک پایان یابد.

پایان مصائب غزه آرزوی تمام روزه‌داران جهان است + فیلم

سلمان(ابوطارق) السعودی، رئیس انجمن مبلغان فلسطینی، در  پیامی ویدئویی که برای  ایکنا فرستاد، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان از خداوند بزرگ می‌خواهیم گرسنگان در نوار غزه را که بیش از 5 ماه است روزه دارند، سیر گرداند و پابرهنگان را یاری کند و به آنان که بیمناک هستند، امنیت بخشد و به مصائب آنان پایان دهد.

 

 

 

مشروح سخنان رئیس انجمن مبلغان فلسطینی از این قرار است:

با وجود عمق جراحت، خونریزی و تداوم فاجعه کشتار مردم ما در غزه، با وجود جنایاتی که بر سر امت اسلامی آمده است یعنی فاجعه نسل‌کشی در غزه، باید خوشحالی خود را از فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کنیم، زیرا هر نوع شادی که از دل برمی‌آید و انجام آن واجب است، باید آن را نشان دهیم. 

بسیاری از کشورهای عربی و  اسلامی به اذن خداوند، ماه مبارک رمضان را آغاز کرده‌اند. ما از خداوند بزرگ، صاحب عرش می‌خواهیم که این ماه را ماه امن و امان، آرامش و پیروزی و خیر و برکت برای مردم فلسطین به‌ویژه برای اهالی غزه و کل امت عربی و اسلامی قرار دهد. 

بله! برای همه امت عربی و اسلامی. با وجود آنچه در غزه می‌گذرد ما به همه تبریک می‌گوییم. از خدا می‌خواهیم که قلب‌ها را به هم نزدیک کند و اختلافات را از بین ببرد و همه را متحد گرداند. از خداوند سبحانه و تعالی که این ماه را برای ما آورده می‌خواهیم که ما را به پیروزی آشکار به‌زودی زود، مژده و با آغاز این ماه عزیز ما را به شکست دشمنانمان بشارت دهد. 

از خداوند بزرگ می‌خواهیم گرسنگان در نوار غزه را سیر گرداند؛ و پابرهنگان را یاری کند و به آنان که بیمناک هستند امنیت بخشد و به مصائب آنان پایان دهد و کار آنها را آسان گرداند و به قلب‌های آنان آرامش عطا کند و آنها را مورد عفو و رحمت خویش قرار دهد؛ همان‌ کسانی که از پنج ماه قبل روزه‌دار هستند و جهان به آنها توجهی ندارد. از خداوند بزرگ می‌خواهیم که رحمت خویش را بر آنها نازل گرداند. خداوندا آنها را از هر سوی از  چپ و راست و بالا و پایین حفظ کن؛ خداوندا به عظمتت پناه می‌بریم. 

در پایان بر محمد(ص) و خاندان پاکش سلام و درود می‌فرستیم. ماه رمضان بر مردم فلسطین و غزه و امت آزاده عربی و اسلامی مبارک باشد و خداوند دشمنان فلسطین و کسانی که با دست یاری به آن‌ها داده و آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند به سزای اعمال خویش برساند، زیرا خیانت آن‌ها آشکار شده و آنان بخشیده نمی‌شوند مگر اینکه به درگاه خداوند توبه کنند. 

 السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام
captcha