اختتامیه کلاس‌های خانه قرآنی «الامین» بندر کنگ برگزار شد
کد خبر: 4204831
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

اختتامیه کلاس‌های خانه قرآنی «الامین» بندر کنگ برگزار شد

مراسم اختتامیه کلاس‌های ویژه فصل زمستان خانه قرآنی «الامین» بندر کنگ از توابع استان هرمزگان، امروز، 21 اسفندماه در تالار گلبت برگزار شد.

حجت‌الاسلام شمس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس شمس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، امروز، ۲۱ اسفندماه در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی «خانه قرآنی الامین» بندر کنگ در جمع مربیان، قرآن‌آموزان و خانواده آنها که در تالار گلبت برگزار شد، اظهار کرد: امسال در آستانه بهار قرآن و بهار طبیعت قرار داریم، در روزهای آغازین سال جاری همزمان با بهار قرآن و معنویت بود و امسال در روزهای پایانی نیز همراه با بهار قرآن و معنویت قرار داریم که به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: قرآن کتاب هدایت برای بشر است و به تعبیری کارخانه انسان‌سازی است که اگر انسان به آن تمسک جوید و در زندگی به آن عمل کند گمراه نخواهد شد، و سعادت دنیا و آخرت نصیب او خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با اشاره به آیه ۳۰ سوره بقره «وَإِذۡ قَالَ رَبُّکَ لِلۡمَلَـٰٓئِکَةِ إِنِّی جَاعِلٞ فِی ٱلۡأَرۡضِ خلیفه» گفت: مقام خلیفه الهی برای انسان مشخص شده و راه نجات بشر از طاغوت و ظلمات آخر‌الزمانی عمل به قرآن کریم است.

شمس با بیان اینکه آیات زیادی در قرآن است که این کتاب را وسیله و مایه هدایت نامیده‌اند، ضمن تقدیر از مربیان و و قرآن‌آموزان، جامعه قرآنی را جامعه‌ای پویا و در طریق عمل به دستورات خدای متعال دانست و گفت: فاصله از تعالیم تعالی‌بخش قرآن و بی‌تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بلایی خانمان‌سوز است.

انتهای پیام
captcha