استمرار انقلاب اسلامی با خون شهدا پیوند خورده است
کد خبر: 4205102
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

استمرار انقلاب اسلامی با خون شهدا پیوند خورده است

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن با خون شهدا پیوند خورده است، گفت: از تاریخ 15 خردادماه 1342 تاکنون حرکت در این مسیر براساس خون شهدا بوده است.

سردار عباس علیشاهی، از یادگاران دوران دفاع مقدس،به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، امروز 22 اسفندماه، آیین بزرگداشت روز شهید، با حضور سردار عباس دولتشاهی، از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد رهبری این دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان و دانشگاهیان این دانشگاه و با حضور خانواده‌های معظم شهید شاغل دانشگاه لرستان، با برنامه‌ریزی مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

سردار عباس علیشاهی، از یادگاران دوران دفاع مقدس، در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن با خون شهدا پیوند خورده است؛ از تاریخ 15 خردادماه 1342 تاکنون حرکت در این مسیر بر اساس خون شهدا بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه بر حکومت طاغوتی 2500 ساله مرهون خون شهداست و تا امروز هم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برپایه جانفشانی شهدا بوده است، تصریح کرد: ما در هر جایگاهی که هستیم مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدا از جانشان دست کشیدند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم و امنیت کشور حفظ شود.

علیشاهی با استناد به رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جهاد محسوب می‌شود و خانواده معظم شهدا هم خانواده‌های شهیدپرور هستند و شهیدپروری، دارای اهمیت و ارزش بسیار بالاست.

وی خاطرنشان کرد: هرجایی که انقلاب در مسیر حرکت خود با خطر روبه‌رو شد با رشادت شهدا و جانبازان، خطر رفع شد و امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی ایران در اقتدار است.

یادگار دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از گفته‌هایش یاد و خاطره سردار بزرگ جهان اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: نابودی تروریست‌های داعش و امنیت امروز منطقه و ایران، مرهون رشادت‌های این سردار بزرگ است.

انتهای پیام
captcha