ترتیل‌خوانی قرآن در مصلی امام(ره) تبریز برگزار شد
کد خبر: 4205176
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

ترتیل‌خوانی قرآن در مصلی امام(ره) تبریز برگزار شد

مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان توسط قاریان برجسته روز گذشته، ۲۲ اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

ترتیل خوانی قرآن، مصلی امام(ره) تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان توسط قاریان برجسته روز گذشته، 22 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد. 

در این برنامه، هر روز یک جزء از قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استان آذربایجان‌شرقی، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و به مدت یک ساعت قرائت می‌شود.

نکات تفسیری هر جزء از قرآن کریم نیم ساعت قبل از پخش زنده ترتیل‌خوانی از شبکه سهند پخش خواهد شد و در بین نماز نیز نکات تفسیری و احکام ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز در مراسم آغاز ترتیل‌خوانی روزانه قرآن با حضور در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز ضمن اقامه نماز ظهر و عصر مطالبی را در خصوص ماه مبارک رمضان بیان کرد.

انتهای پیام
captcha