اجرای «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه
کد خبر: 4205294
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

اجرای «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص این استان خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

اجرای «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص این استان اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان افزود: برپایی محافل جزءخوانی قرآن کریم، برپایی نماز جماعت، برگزاری برنامه سخنرانی، برپایی محافل انس با قرآن کریم و کرسی‌های تفسیر در بقاع متبرکه استان از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

میرزایی تصریح کرد: برگزاری مراسم افطاری ساده، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در سحرگاه، برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و عزاداری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با عنوان «خدیجه، مادر امت» از دیگر برنامه‌های رمضانی بقاع متبرکه در طرح ضیافت الهی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ادامه به برگزاری «طرح آرامش بهاری» اشاره و اظهار کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص با هدف معرفت‌افزایی به زائرین و ایجاد فضایی شاد برای کودکان، نصب سلسله پوستر‌های نمایشگاهی، اجرای مسابقات فرهنگی روزانه، اقامه نماز جماعت، برپایی دفاتر مشاوره و پاسخگویی فرهنگی روزانه، اقامه نماز جماعت، برپایی دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام نوروز امسال خواهد بود.

وی در پایان گفت: ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شامل قرائت مجلسی قرآن کریم، قرائت مناجات آل‌یاسین و قرائت دعای تحویل سال در تمامی بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha