تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقات دارالحافظین کلام وحی
کد خبر: 4205614
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقات دارالحافظین کلام وحی

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن دارالحافظین کلام وحی شب گذشته 24 اسفندماه برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان در اختتامیه مسابقات دارالحافظین کلام وحی + عکس

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات دارالحافظین کلام وحی که مربوط به مسابقه در رشته‌های حفظ یک جزء و چهار جزء بود، شب گذشته به میزبانی خانه قرآن مسجد چهارده معصوم(ع) محله‌ ۳۵۰ متری کرج برگزار شد. 

در این مراسم که مسابقه فینال رشته چهار جزء قرآن کریم نیز برگزار شد، به حدود ۲۰ برگزیده در رشته حفظ یک جزء هدایای یکسان (بدون تعیین رتبه) داده شد. نفرات ۱۱ تا ۲۵ رشته چهار جزء نیز هدایایی مشترک دریافت کردند. 

همچنین در بخش دیگری از این مراسم به نفرات اول تا دهم رشته حفظ چهار جزء جوایز نقدی براساس رتبه‌ای که به دست آورده‌اند، اهدا شد. 10 نفر برتر رشته حفظ چهار جزء به شرح زیر است. 

محمدپارسا امن‌پور
محمدسام رحمت‌الله‌زاده
محمدمهدی حاجی‌زاده
محمد قره‌باغی
محمدمتین میرزایی
آرین محبت‌پور
محمدمتین عاشری
کیارش عبدی
محمدطه فاتح
علی‌اکبر منوچهری

یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات دارالحافظین کلام وحی ویژه آقایان تیرماه سال آینده در چهار رشته یک جزء، سه جزء، شش جزء و 10 جزء برگزار خواهد شد.

فینالیست‌های رشته چهار جزء (۲۵ نفر) در دومین دوره این مسابقات برای دوره آینده تنها امکان شرکت در رشته‌های حفظ شش جزء و 10 جزء را خواهند داشت. 

نفرات برتر رشته حفظ یک جزء در دومین دوره که نمره بالای ۸۰ کسب کرده‌اند نیز اجازه شرکت در رشته یک جزء دوره آینده را نخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha