اجرای مسابقات فرهنگی «رمضان» در کرمانشاه
کد خبر: 4205782
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

اجرای مسابقات فرهنگی «رمضان» در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: علاوه بر جزءخوانی قرآن کریم که همه روزه طی ماه مبارک رمضان در مساجد برپاست اجرای مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی مساجد طی این ماه است.

حجت‌الاسلام جواد جلالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد کرمانشاه ویژه برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی توسط بچه‌های مسجدی شامل جزءخوانی، طرح تلاوت نور و برپایی محافل قرآنی در حال برگزار شدن است.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های مسجدی یاد شده در طول ماه مبارک رمضان، امسال مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی ویژه نوجوانان در حال برگزار شدن است و بر این اساس هر روز یک مسابقه برپاست.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این ماه برپایی سفره‌های ساده افطار و اطعام نیازمندان است که توسط کانون‌های مسجدی شاخص در استان برپا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌های بین صلاتین با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مسجدی در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان افزود: از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در استان در شب‌های قدر، شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم شهادت امیرالمؤمنین(ع) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha