نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود
کد خبر: 4205812
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
رئیس دانشگاه لرستان:

نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود

علی نظری با تأکید بر توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآن کریم، گفت: نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود و روزانه خانواده‌ها، آیات قرآن را بخوانند و سبک زندگی خویش را براساس تعالیم قرآن کریم پیش ببرند.

علی نظری رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در نشست شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان که امروز، ۲۶ اسفندماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اهمیت توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآن کریم بود، گفت: نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود و روزانه خانواده‌ها، آیات قرآن را بخوانند و سبک زندگی خویش را براساس تعالیم قرآن کریم، پیش ببرند.

وی افزود: گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها در موضوعات مربوط به جذب دانشجویان بین‌الملل مشارکت بیشتری داشته باشند و برنامه‎‌های خود را بر اساس تحلیل‌های دقیق آماری ارائه کنند.

رئیس دانشگاه لرستان از گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان به خاطر توجه بیش از پیش به تحلیل‌های آماری دقیق تشکر کرد و ادامه داد: وجود دانشجویان بین‌الملل یک فرصت و ظرفیت برای ارتقای زیرساخت‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان است.

در بخشی این نشست، اعضا، پیشنهادات خود را در رابطه با چشم‌انداز کاری دانشگاه لرستان در بخش بین‌الملل، ارائه کردند و منوچهر نصری، مدیر کنسکولی گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده و طراحی چارت چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان بین‌الملل (غیر ایرانی) دانشگاه لرستان ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha