افزایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن و ورود نخستین کامیون‌های آرد به غزه
کد خبر: 4205985
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
در 163مین روز جنگ غزه

افزایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن و ورود نخستین کامیون‌های آرد به غزه

در یکصد و شصت و سومین روز تجاوزات اشغالگران در غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در دیرالبلح انجام داد و خانه‌ای در محله بشاره را هدف قرار داد که منجر به شهادت شماری از فلسطینیان شد. در عین حال برخی از رسانه‌ها گزارش دادند که ۱۳ کامیون حامل آرد وارد شمال باریکه غزه شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت بهداشت غزه گزارش داد: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار در نوار غزه انجام دادند که ۹۲ شهید و ۱۳۰ زخمی بر جای گذاشت.

وزارت بهداشت غزه همچنین آمار کلی قربانیان تجاوز صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر و آغاز جنگ غزه را ۳۱ هزار و ۶۴۵ شهید و ۷۳ هزار و ۶۷۶ مجروح اعلام کرد.

هلال احمر فلسطین با انتشار کلیپی از انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان شهدای الاقصی در نتیجه بمباران خانه‌ای در دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

هلال احمر گفت: کارکنان ما ۹ شهید و ۲۱ مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

بر اساس گزارش‌ها، بر اثر بمباران صهیونیست‌ها ساعات اولیه امروز یکشنبه، 27 اسفند علیه خانه‌ای در محله بشاره در شهر دیرالبلح ۱۲ تن شهید و تعدادی زخمی شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند که در نتیجه بمباران خانه متعلق به خانواده ثابت در دیرالبلح دست‌کم ۱۲ شهروند که بیشتر آنها کودک و زن بودند، شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 ورود کامیون‌های بشردوستانه برای نخستین بار به شمال غزه

رسانه‌های خبری امروز یکشنبه از ورود کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه برای نخستین‌بار از حدود چهار ماه پیش به شمال باریکه غزه خبر دادند.

افزایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن و ورود کامیون‌های آرد به غزه

شبکه الجزیره گزاش داد که کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه برای نخستین بار از حدود چهار ماه پیش به شمال باریکه غزه وارد شدند.

برخی از رسانه‌ها گزارش دادند که ۱۳ کامیون حامل آرد وارد شمال باریکه غزه شدند.

این در حالی است که پیش‌تر کمک‌هایی از طریق هوایی به مناطقی در شمال و مرکز باریکه غزه ارسال شده بود.

انتهای پیام
captcha