انجام جنایت قرن از سوی رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا و غرب
کد خبر: 4206092
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
رهبر انصارالله یمن بیان کرد:

انجام جنایت قرن از سوی رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا و غرب

سید عبدالملک الحوثی با بیان اینکه اشغالگران صهیونیست فجیع‌ترین جنایات و نسل‌کشی را در غزه انجام می‌دهند، تصریح کرد: دشمن صهیونیست، جنایت قرن را با مشارکت آمریکایی‌ها و کشورهای غربی و عربی انجام می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سیدعبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی گفت: مسلمانان در برابر دیگران مسئولیت دارند که برای حمایت از مردم فلسطین اقدام جدی انجام دهند.

سیدعبدالملک الحوثی عنوان کرد: شهدای غزه تنها ارقام و اعداد نیستند، بلکه جان‌های از دست رفته، زخم‌ها و درد و رنج مردم نابود شده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت کودکان فلسطینی نوار غزه بر اثر گرسنگی و تشنگی، افزود: علاوه بر رنج شدید ناشی از محاصره و گرسنگی در غزه، شنیدن اظهاراتی مبنی بر احتمال افزایش شهدای جنگ غزه بر اثر تشنگی در غزه نیز بسیار تلخ است.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: ایالات متحده با جلوگیری از پایان تجاوز و تلاش برای ادامه تجاوز و محاصره، در جنایت علیه غزه شریک است.  

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: سستی مسلمانان به ویژه اکثریت اعراب به جنایت قرن علیه مردم فلسطین در نوار غزه کمک می‌کند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با اشاره به کمک‌های هوایی آمریکا به مردم غزه گفت: کمک‌های هوایی آمریکا در غزه درصد ناچیزی از نیاز را مردم غزه را رفع می‌کند و هدف آن فریب افکار عمومی و منحرف کردن افکار عمومی مردم مسلمان از ادامه جنایت است.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: میان کشورهای اسلامی تنها جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از ملت فلسطین، سلاح در اختیار مجاهدان غزه قرار می‌دهد در حالی که آمریکا و کشورهای غربی از ارائه سلاح به دشمن صهیونیست برای انجام جنایت نسل کشی خود در غزه ابایی ندارند.  

وی افزود: برخی از کشورهای عربی کمک به مقاومت در غزه را جرم‌انگاری کرده و برای جلوگیری از اهدای کمک به آن‌ها تلاش می‌کنند.

رهبر انصارالله تأکید کرد: دشمن صهیونیست با جنایات فجیع به هدف خود یعنی شکستن اراده مردم فلسطین در غزه دست نیافته است و حمایت آمریکا نیز چنین هدفی را محقق نمی‌کند.  

سید عبدالملک الحوثی در انتقاد از عدم انجام اقدام جدی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات غزه افزود: موضع‌گیری بسیاری از رهبران عرب و دیگر رهبران جهان اسلام در قبال تحولات غزه در حد و اندازه واکنش برخی از کشورهای غیراسلامی در آمریکای لاتین یا دیگر مناطق جهان نبود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما در یمن به جهاد مقدس در حمایت از مردم فلسطین در غزه ادامه می‌دهند. ملت یمن در عملیات‌های مختلف در حمایت از مردم غزه ۳۴ شهید تقدیم کرد و ما افتخار تقدیم شهدا در این نبرد مقدس را داریم.

وی ادامه داد: ما در یک هفته ۱۲ عملیات را با هدف قرار دادن کشتی‌ها در دریای سرخ، دریای عرب و خلیج عدن انجام دادیم و این حملات به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: رویکرد ما این است که دامنه عملیات خود را گسترش دهیم تا به نقاطی برسیم که دشمن هرگز انتظار آن را ندارد.

وی افزود: به لطف و کمک خداوند، در حال جلوگیری از عبور کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی حتی از اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید نیک هستیم.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: آمریکا هر اقدامی انجام دهد، نمی‌تواند ما را از پشتیبانی ملت فلسطین در غزه بازدارد.

انتهای پیام
captcha