توزیع 7 هزار سبد بین خانوده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر
کد خبر: 4206374
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

توزیع 7 هزار سبد بین خانوده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان 7 هزار سبد کالا در بین خانوادهای زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایرعلی خراسانی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضانو در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه ،مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی و مردم نوعدوست طرح اطعام مهدوی باهدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع 32 هزار پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش این نهاد شروع شده است.

مدیر کمیته امداد امام(ره) ملایر با اشاره به مشارکت پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیران در این طرح افزود:  ضمن تقدیر از مشارکت خیرین و مردم نوعدوست توقع داریم برای سبد کالا وافطاری طرح اطعام مهدوی امسال نیز بیش از گذشته مردم خوب شهرستان  یاری‌گر این نهاد باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 25 هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در ملایر توزیع شد، تصریح کرد: امسال این میزان 7 هزار پرس افزایش دارد و تاکنون 500 میلیون تومان  برای طرح سبد کالا و اطعام مهدوی توسط خیرین و مردم در ملایر کمک جمع آوری شده است.

خراسانی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نیز دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند گفت: قرار است7 هزار سبد کالا در بین خانوادهای زیر پوشش این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شود.

وی در ادامه به برگزاری طرح اکرام ایتام از نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح از 15 تا 23 ماه رمضان برگزار می‌شود که قرار است طبق برنامه امسال جذب 3 هزار حامی را برای کودکان طرح محسنین و ایتام زیر پوشش این نهاد  داشته باشیم که امیدواریم در هفته اکرام ایتام بیشترین جذب حامی را داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به اینکه 2 هزار و 700 کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ملایر هستند افزود: در حال حاضر نیز 11 هزار حامی از ایتام  ملایری حمایت می‌کنند.

 وی با بیان اینکه در حوزه زکات فطریه نیز شورای زکات شهرستان ورود پیدا می کند گفت: برای تعداد پایگاه های زکات فطریه نیز اطلاع رسانی را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
captcha